merhaba, 18 yaş altindaysan herhangi bir bankaya gideceksen mutlaka velin ile gitmelisin. banka olarak garantiyi öneririm kimlik ve ögrenci belgemi alip babamla gitmistim hesap açtilar bana ama açilmama ihtimalide var.