Aradım hukuk bürosunu deterjan sipariş vermişsiniz aras kargodan gelmiş kapıdan dönmüş diye bir şey dediler . 92 TL öderseniz süreç başlatılmayacak dedi

Bende bana gelen mesajda başlatıldığı yazmakta ama e-devlet üzerinde gözükmemekte ve bu mesaj sizin adınıza gelmekte dedim bana böyle bir mesaj gönderme haklarının olup olmadığını söyledim

Ve aynı şekilde ben sizin adresinizi ve isminizi bilsem bu şekilde bir sipariş versem almasam sizi şikayet edip edemeyeceğini sordum .

CİMERE yazacağım rahatsız etmeye hakları yok .