Anneme bu şekilde bir mesaj geldi . İnternetten baktığımızda ŞİKAYET VAR da bir çok aynı olayı yaşayan var E-Devlet üzerinde olan icra yok şuanlık

İnternette BARCACOSMİK adına bir şey yok mağaza gibi bir şey diyorlar sipariş verip ürünü almamışsınızdır kargo parası gibi şeyler yazılmış

Bu Durumda Ne Yapmalıyız ?