Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba Ankaraya geleceğim. Arkadaşlarla buluşup okey oynayabileceğim önerebileceğiniz bir kafe var mı? Kızlarda olacak yanımızda. Polis evi civarı olursa çok memnun olurum. Teşekkürler.
Yeni doğan, hıdırlık tarafları çok elit ve güzel yerlerdir. Tavsiye ederim. Şaka şaka

Bahçeli, çukur ambar taraflarında güzel mekanlar bulabilirsiniz.