20 yıldır yalıtımsız gece kulüplerine zaten ruhsat vermiyorlar, ideolojik bir yasaktan başka bir şey değil.

Dönen rüşvetlerden kurumlar mekanları denetleyemez bir hale geldiği için kapatıyorlarsa orası ayrı


Yasak demek çok saçma bir durumdur.

Müzikli mekanlar ile alakalı kanun çıkartırsın bunu anlarım, nasıl bir caminin yakınına içki satış ruhsatı verilmiyorsa yerleşimden bilmem kaç metre uzakta müzik yapabilirsin denmesi gerekmez mi?

Sahilde bir mekan var yazlık bir bölgede adını vermeyeceğim insanların yaşam yerinden en az 500 metre uzakta, kapısında jandarma bekliyor saat 12 olunca müziği kapat diye çok komik geliyor

Amaç insanların rahatsızlığı olsaydı adam akıllı yasalar ile rahatsızlık önlenebilirdi. Kötü zihinler kötü ideolojilere sahip bir yasak.