ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanları sıcakkanlıdır,severim. 3 sene önce arabamız Çorum Kargı köy yolunda bozulduğunda bizi evlerinde misafir etmişlerdi. İnsanları samimidir.
Gerisini bilemiyorum.
teşekkür ederim yorumunuz için