Merhaba arkadaşlar bu yıl Çorum ilini oldukça merak ederek Çorum ili hakkında bilgi almak istiyorum. Kendim emniyette çalışan bir memur olmakla birlikte;
  • Şehir Nasıl yaşanabilecek bir şehir midir
  • Küçük şehir olması açısından düşünürsek sağlık tamir tamirat gibi durumlar sorun yaşarmışız.
  • Şehir genel manada ucuz bir şehir mi yoksa pahalı bir şehir mi?
  • Ortalama 300K bandında bir ev bulmamız mümkündü memurların yaşadığı kesimlerde 3-1 olmak koşuluyla
  • şehirin gezilecek görülecek yerleri var mıdır
  • URfadan gelen biri olarak( piknik alanları genel manada yeterli midir?) çünkü urfada hiç piknik alanı yok.
  • Eğitim açısından bakarsak eğitim alanında yeterli bir il midir. Verilen eğitim uygun mudur?
  • Şehrin insanları genel olarak nasıldır= soğuk mudur, itici midir, tutucu mudur,
  • Komşuluk ilişkileri nasıldır. rahatlıkla komşu arkadaş bulabilir miyim. Genellikle kendi mesleğimde arkadaş edinmiyorum sivil hayattan ediniyorum.
  • ŞEhir sebze meyve olarak uygun mudur=
  • Kış ayları çok soğuk geçer mi?
  • şehir de olay çok olur mu?
Bilen arkadaşlardan bu sorularıma cevap verirlerse hayat planımı bu yönde yapmaya çalışacağım. Şimdiden herkese teşekkür ederim..