Ters mühendislikten bahseden bendim hocam, keşke alıntılasaydınız en azından zamanında cevap verirdim bekletmezdim sizi

Ben Fedon'un dikkate alınıp alınmamasına vurgu yaptım. Tabiki Ezan seslerini beğenmeyebilirsiniz. Ancak gürültü kirliliği gibi bir yorum yapmanız biraz üzer bizi. Tabiki sevmeyebilirsiniz, ancak başkalarının sevdiğine bu tarz bir yaklaşım, onu sevenleri üzecektir. Örneğin ailenize(onlar haksız dahi olsa) herhangi bir laf edilmesine asla göz yummazsınız değil mi? Çünkü onlar sizin değerliniz. İşte aynen, Ezan ve onun temsil ettiği Din de, bazı insanların değerlisi. Biraz empati yapalım en azından cümlelerimizi sert kurarken

İnsanları göz göre göre üzmenin, kimseye bir faydası yok..
Hocam teşekkür ederim, yanıt vereceğiniz bir durum olmadığını düşündüğüm için mention geçmedim.
Size sorduğum bir soru, ya da ne düşündüğüm konusunda düşüncelerinizi merak etmedim.
Gürültü kirliliği dediğim için üzüldüğünüzü yazmışsınız, inandığınız kutsal kitapta bize, islam dinine inanmayanlara pislikler diyor... hıristiyanları ve yahudileri dost edinmeyin, eşcinsellere sapkın diyor, kadınlara tarla diyor, cariyeliği savunuyor...
Bu da bizi üzüyor...
@taksimcw; arkadaş adına ben sizden özür dilerim hocam. Ancak yukarıda da bahsettiğimiz üzere, ezan sesini sevmeyebilirsiniz. Ancak saygıyla, merhametle yaklaşmanız size en yakışandır. Çoğunluğunun 1.40m olan bir sınıfta, tebeşirleri 2 metrelik bir mesafeye koymanız yakışı kalmaz değil mi? Boy ortalamasına göre bir karar verilir. Aynı şekilde çoğunluğunun Müslüman olduğu bir ülkede, aynı Hristiyanlığın olduğu gibi Müslümanlığın da ibadet saatlerini haber eden bir ses, bu kadar da kabul edilemez olmamalı. En azından sevmiyorsanız da, saygıyı haketmeli. Seviyoruz sizi

...
Hocam teşekkür ederim, bu islam'ın değil, sizin hoş görünüz.
Örneğin Türkiye'de kadın hakları, ateist ve eşcinsel derneklerinin olması islam'ın hoş görü dini olmasından kaynaklanmıyor, Türkiye Cumhuriyeti'nin laik bir devlet olmasından kaynaklanıyor.
İran, Suudi Arabistan ve diğer arap ülkelerinde kadınlara, eşcinsellere "iki insanın kendi istekleri doğrultusunda birbirini sevmesi" ve islam dinine inanmayan "mürtedlere" ne tür bir saygı ve hoş görü gösteriliyor?