Yumak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendede durumlar aynı.
En iyisi
Siriuss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphone sanki daha iyi gibi
Evet evet
aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerden bakabiliriz
https://www.r10.net/profile.php?do=b...mler&ayarlar=1
Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptık bile
DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone