Konu
Siz hangi bildirimi kullanıyorsunuz ?
02-08-2021, 17:28:46
#7
gorilofficial
Yumak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bendede durumlar aynı.
En iyisi
Siriuss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iphone sanki daha iyi gibi
Evet evet
aksaraymalakli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nerden bakabiliriz
https://www.r10.net/profile.php?do=b...mler&ayarlar=1
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabikide telegram
https://www.r10.net/profile.php?do=b...mler&ayarlar=1
Yaptık bile
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İphone