Merhaba, ön lisans mezunuyum bu sene DGS sınavına başvuruları kaçırdım seneye gireceğim fakat 07.07.2022 tarihinde tecillim bitiyor. Bu sene ki sınav takvimine baktığım zaman mayıs gibi kayıtlar başlıyor temmuzun 11'inde sınav olmuş. Seneye de durum böyle olursa kayıt yaptırabileceğim fakat sınav vaktinde asker kaçağı olmuş olacağım. Bunu askerlik şubede erteleyebiliyor muyuz ? Bilgisi olan biri var mı mazeretimizi gösterip en azından sınav ,sonuç ve kayıt işlemleri için 1 2 aylık bir erteleme yapma söz konusu olabilir mi ?
İyi forumlar.