Selamün aleyküm,
2 gün sonra google cloud ücretsiz üyelik bitiyor diyorki devam etmek istiyormusunuz?
Buraya aylık bir ödeme mi yapıyoruz? yoksa Kullandığın kadar öde mantığı mı var?
Kullanmış olduğum hizmet yazıları seslendirme için. [wavenet for chrome api desteğiyle]
Bu konuda bilgisi olan varmı?
Boşver onu hocam 300$ lik yeni hesap veriyim