Selamün aleyküm,

2 gün sonra google cloud ücretsiz üyelik bitiyor diyorki devam etmek istiyormusunuz?

Buraya aylık bir ödeme mi yapıyoruz? yoksa Kullandığın kadar öde mantığı mı var?

Kullanmış olduğum hizmet yazıları seslendirme için. [wavenet for chrome api desteğiyle]

Bu konuda bilgisi olan varmı?