taksimcw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
müslüman değilim, siz de bana ve benim gibilere saygı duyun...
hem gürültü kirliliği hem de faşizm.
vergilerimizle köşe başına cami yapıldığı ve imamlara maaş verildiği yetmiyormuş gibi bir de 5 vakit ezan dinlemeye zorlatılıyoruz.
Sen yanlış memlekettesin. Senin gibiler için zulüm 1453 senesinde başladı, yüz yıllardır devam ediyor ve bizim elimiz tuttuğu sürecede devam edecek. Yüz yıllardır bu topraklardan bu ezanı kimse söküp atamadı, senin gibiler hiç atamayacak Allah’ın izniyle.
La galibe illallah.