müslüman değilim, siz de bana ve benim gibilere saygı duyun...
hem gürültü kirliliği hem de faşizm.
vergilerimizle köşe başına cami yapıldığı ve imamlara maaş verildiği yetmiyormuş gibi bir de 5 vakit ezan dinlemeye zorlatılıyoruz.
Şimdi dostum, konu ne sen neyden bahsediyorsun. Dine karşı değilim demişsin ezana laf atmışsın. Bu konuyu istersen çok fazla ilerletmeyelim. Burası Müslüman bir ülke ve buna saygı duymamız gerektiğini düşünüyorum.