Müslüman olmayan da müslümanlara saygı duymalıdır..

Gece sabaha kadar yapılan gürültü ile ezanı bir tutmak hangi mantığa sığar anlamış değilim.

Bu saygı duymamak değil, resmen düşmanlık.

Pes artık..

Not: İyi oluyor aslında böyle konuların açılması. Engelli listemdeki insanlar bir bir artıyor.