Müslüman olmayan da müslümanlara saygı duymalıdır..
Gece sabaha kadar yapılan gürültü ile ezanı bir tutmak hangi mantığa sığar anlamış değilim.
Bu saygı duymamak değil, resmen düşmanlık.
Pes artık..
Not: İyi oluyor aslında böyle konuların açılması. Engelli listemdeki insanlar bir bir artıyor.