3 dakika uyandırmaya yetiyor.
bir de köşe başında cami var, biri bitiyor diğeri başlıyor.
gürültü kirliliğinden başka bir şey değil!
O ezanlar ne zaman bizlere huzur vermez ise kapatalım hocam. Çocuklar büyür ama ezan olduğu yerde kalmalı. Bazı hocalar cidden ezan okumamalı

ama şu an okunan sabah ezanını okuyan hocadan şikayetçi değilim

Ezan bizden şikayetçi olmasın yeter ki.