Şimdi sormazlar mı insana gece canlı müzik için alınan ruhsatlar neden veriliyor? Bu ruhsati almak neden zor? Bu ruhsati almak icin extra ödenen tutarlar neden veriliyor?

Şimdi yasaksa, tüm ruhsatlar iptal o zaman
Şimdi bu ruhsatı neden zor veriyorlar? Uygun konumda mi, insanları rahatsız eder mi diye kontrol ettikleri için zor veriyorlar
Şimdi bu ruhsatı almak neden pahalı, çünkü herkes yapamasın her köşe başında sabahlara kadar canlı müzik olursa insanlar rahatsız olur diye pahalı

Birazda böyle bakın olaya. Insanlar sanıyor ki dükkan açtığında, istediği saatte açıyor dükkanı, istediği saatte kapatıyor. Öyle bir dünya yok. Gece ruhsatın yoksa zaten en geç 00.30'da kapatacaksın yoksa ceza yersin. Gece devriyesi gezer, neden gezer bu devriye? Sokakta huzuru sağlamak için değil mi? Işte sadece öyle değil gece ruhsatı olmayan ve açık olan dükkanlara tek tek uğrar basar cezayı.