Hocam ters mühendislik ile bakalım bir de olaya;
76 yaşında, 40 senedir tavernalarda müzisyenlik yapan bir kişinin, gece eğlencesi ile alakalı duruşu; sizce dikkate alınmamalı mı?
Buradaki duruşumuz, insanların özgürlüğüne karışılmasına bozuluyoruz. Haklıyız da. Bu konuda bir sorun yok. Ancak olaya yukarıdan, objektif bir şekilde yaklaşırsak; Fedon gibi bir adamın(hayatı barlarda, gazinolarda geçmiş); belli bir saatten sonra şaka, kaka oluyor mantığında bir söylemine, sizce de hakikatten boş söz olarak mı bakmalıyız?
Ona saygı duydum ama bu tepkisinin içine sığdırdığı ifadeler açıklamasına gölge düşürdü.
Sinek küçüktür ama mide bulandırır.