Hocam ters mühendislik ile bakalım bir de olaya;
76 yaşında, 40 senedir tavernalarda müzisyenlik yapan bir kişinin, gece eğlencesi ile alakalı duruşu; sizce dikkate alınmamalı mı?
Buradaki duruşumuz, insanların özgürlüğüne karışılmasına bozuluyoruz. Haklıyız da. Bu konuda bir sorun yok. Ancak olaya yukarıdan, objektif bir şekilde yaklaşırsak; Fedon gibi bir adamın(hayatı barlarda, gazinolarda geçmiş); belli bir saatten sonra şaka, kaka oluyor mantığında bir söylemine, sizce de hakikatten boş söz olarak mı bakmalıyız?