eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar zaten bununla ilgili bir suru forum sitesi mevcut twitter, eksi sozluk, clubhouse vs. Yani buralarda rahatca konusabilirsiniz.. ayrica simdi biz buna nasil yorum yapalim ne yazsak siyasi olmayacak mi ? Konuyu acarken bunu dusun muyormusunuz ? Ama illaki bir fitne sokmak icin boyle seyler yapmayin. Bu forumu bari azad edin. SIYASET YASAK VE BIZI BIR ARADA TUTAN ŞEY BU
Aynen bende bunu diyorum.Twitter üzerinden bence karşılıklı tartışma yapacak insan bulamadıkları için burada açıyorlar.

Tamamen yasaklansın artık bıktık bu tür konulardan.