Yorumlarım son 2 gündür siliniyor.Yönetimde haklı çünkü çok sert konuşuyorum.
Bu son olaylar insanların sinirlerini iyice zıplattı.
Tamamen yasaklanmalı artık siyasi konular.
İnsanların zamanlarını alıyor bu saçma salak boş konular.
Neden boş ?
1- siyaset yasak
2- polemik yaratacak mesajlar siliniyor
3- sen konuşsanda faydası yok.
Arkadaşlar zaten bununla ilgili bir suru forum sitesi mevcut twitter, eksi sozluk, clubhouse vs. Yani buralarda rahatca konusabilirsiniz.. ayrica simdi biz buna nasil yorum yapalim ne yazsak siyasi olmayacak mi ? Konuyu acarken bunu dusun muyormusunuz ? Ama illaki bir fitne sokmak icin boyle seyler yapmayin. Bu forumu bari azad edin. SIYASET YASAK VE BIZI BIR ARADA TUTAN ŞEY BU