muratisbilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4-5 konu silindi galiba bunla ilgili bence devam edilmemesi gerek mod ekibi uygun olmadığını görüyor.
İzahı olmayan şeyin mizahı olur.
Aynı konu olduğu içindir.

https://www.r10.net/off-topic/290079...y-dagitti.html