Yorumlarım son 2 gündür siliniyor.Yönetimde haklı çünkü çok sert konuşuyorum.
Bu son olaylar insanların sinirlerini iyice zıplattı.
Tamamen yasaklanmalı artık siyasi konular.
İnsanların zamanlarını alıyor bu saçma salak boş konular.

Neden boş ?
1- siyaset yasak
2- polemik yaratacak mesajlar siliniyor
3- sen konuşsanda faydası yok.