emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul'da yaşıyorum son 1 haftadır gece uyutmayacak kadar sıcak ve nem var,bu tarz günlerde bizi serinletecek içimizi ferhlatacak en mantıklı şey ne olabilir?
Gençliğini yorma Emre, lezzet fusetea fusetea.

Icesss

Şaka bi yana ne yapacağımızı bizde bilmiyoruz.

Balkonda yatıyorum sabah uyandığımda ateş kokluyorum. Son zamanlarda çıkan yangınlarında etkisi var.