burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayarlar'ı import ettiniz mi ? Import edip etmediğiniz gözükmüyor.
edildi hocam aynı şekilde consola ayarlar.prefix basıyorum basıyor