elsezbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıldır kendileri ile çalışmaktayız gerek destek olsun gerek şirketçe olsun gayet başarılı bir ekip. Bizde vds ile başladık kendileri ile çalışmada şuan uzun süredir sunucu hizmetlerinden yararlanmaktayız ve daima @HostLAB; tercihimiz
bycoderr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence destekde önmli ve karşılaştığınız sorunda nasıl olsa parayı aldık değil nasıl çözüme kavuştururuz düşüncesini benimsemişler. Ben 1 yıl kullandım sorunsuz olarak tavsiye ederim
apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk firma kurulduğu zaman sorunluydu hakkında şikayetler vardı. Sonradan kendilerini duzelttiler
burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 kez teknik problem yaşadım ama anlık destek sundular. Başarılı 👍
sndesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıldır Hostlab'da resellerim var. Şimdi birde sunucu aldım herhangi bir olumsuzlukla karşılaşmadım..
Herhangi bir kesinti oldu mu hocam?