blndweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Onaylı bir Adsense hesabım mevcut; ancak siteyi şimdilik kullanmak istemiyorum. Daha doğrusu siteyi kullanacağım ancak Adsense kodu yerleştirmek/reklam göstermek istemiyorum. Bunun en doğru yolu nedir? Doğrudan kodu kaldırmak yeterli midir?
Tabi ki adsense hesabımda bir sorun oluşsun istemem, bu nedenle hata yapmak istemiyorum.

Teşekkür ederim.
Adsense'in size ilk başta verdiği kodu silmeyin. Eğer reklam yerleşimi yaptıysanız sadece reklam kodlarını silebilirsiniz.