Selamlar,
Onaylı bir Adsense hesabım mevcut; ancak siteyi şimdilik kullanmak istemiyorum. Daha doğrusu siteyi kullanacağım ancak Adsense kodu yerleştirmek/reklam göstermek istemiyorum. Bunun en doğru yolu nedir? Doğrudan kodu kaldırmak yeterli midir?
Tabi ki adsense hesabımda bir sorun oluşsun istemem, bu nedenle hata yapmak istemiyorum.
Teşekkür ederim.