18-19 yaşında üni için çıktım daha da dönüp ailemle doğru düzgün 6 ay yaşamadım. Her yıl başka bir şehirde takılıyorum, en fazla 6-7 ay sonra olduğum yer mükemmel olsa bile sıkılıyorum, daralıyorum.

Aile evi rahat olduğu kadar köreltici de olur. Kazancın bile buna göre endekslenir. Gider olmayınca gelire de ihtiyaç yok gibi düşünüp yeteri kadar kazandıktan sonra çalışmayı bırakman muhtemeldir.

Gözün korkmasın, çık 750-1000 liralık bir eve, 300-500 fatura gelir, 300-500 de mutfağa harcarsın.

Ya da çek bir kredi, ortalama gelirine göre taksit süresi belirle, kira bilmem neye harcamak yerine al bir transit, her yer senin olsun. Bu süreçte hem yatırım yapmış hem de kira gibi havaya para kaptırmamış olursun.