Hesabınız iyi durumda diyorsa, ya hesabınızda manuel inceleme vardır ya da formla ilgili güncelleme vardır.
Birkaç saat takip edin, hafta sonu destek ekibi çalışmıyor ne yazık ki. Pazartesi dönüş alırsınız ancak.
Yok hesabı görüyorum fakat itiraz et diyince tekrar başa atıyor forumu güncelliyorlar da ne zaman biticek dün saat 10 dan beri böyle uzun sürmez umarım