Benim eleştirim mevcut kurala değil, 5 ticaret puanı olmadan hiç bir şekilde satış yapılmaması konuna hocam. Bu rekabeti azaltmak için ortaya atılmış bir şey bana kalırsa. Yoksa alıcı da temkinli davranmalı, her şeyi satıcıdan beklememeliyiz. Örneğin kişinin hiç puanı yok, 15 günlük üyelik, o zaman ödemeyi iş sonu yapsın alıcı. Böylece her şey sorunsuz olur. Bu kadar basit aslında. Yoksa ben mevcut kuralı bozalım herkes konu açsın demiyorum zaten. Mevcut sistemden memnunum.
O zaman kusura bakmayın hocam ben yanlış anlamışım

İkimiz de aynı şeyi düşünüyoruz bu konuda