Ücret karşılığında hizmet/ürün alıyor. R10 bu durumdan bir şey kazanmaz ki , bunun amacı diğer üyeleri bir nebze de olsa koruyabilmek . Yoksa birisi gelip üyelik açar, 1 ay sonra bir ilan konusu açar, birçok kişiyi mağdur edebilir. Bu durum yaşanmasın diye az da olsa bir güvenlik önlemi olarak bence çok mantıklı bir kural bu.
Benim eleştirim mevcut kurala değil, 5 ticaret puanı olmadan hiç bir şekilde satış yapılmaması konuna hocam. Bu rekabeti azaltmak için ortaya atılmış bir şey bana kalırsa. Yoksa alıcı da temkinli davranmalı, her şeyi satıcıdan beklememeliyiz. Örneğin kişinin hiç puanı yok, 15 günlük üyelik, o zaman ödemeyi iş sonu yapsın alıcı. Böylece her şey sorunsuz olur. Bu kadar basit aslında. Yoksa ben mevcut kuralı bozalım herkes konu açsın demiyorum zaten. Mevcut sistemden memnunum.