fullmanyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani diyorsunuz ki forumda yeni bir üye en az 50 ilâ 150 tl arasında para harcamazsa kesinlikle ticaret yapmasın. Bu bir şekilde forum üyeliğini ücretli hale getirmek değil mi?

O zaman forum üyeliği direk 50 tl olsun sorun kökten çözülsün gibi bir duruma geliyor bence konu
Ücret karşılığında hizmet/ürün alıyor. R10 bu durumdan bir şey kazanmaz ki , bunun amacı diğer üyeleri bir nebze de olsa koruyabilmek . Yoksa birisi gelip üyelik açar, 1 ay sonra bir ilan konusu açar, birçok kişiyi mağdur edebilir. Bu durum yaşanmasın diye az da olsa bir güvenlik önlemi olarak bence çok mantıklı bir kural bu.