Yani diyorsunuz ki forumda yeni bir üye en az 50 ilâ 150 tl arasında para harcamazsa kesinlikle ticaret yapmasın. Bu bir şekilde forum üyeliğini ücretli hale getirmek değil mi?
O zaman forum üyeliği direk 50 tl olsun sorun kökten çözülsün gibi bir duruma geliyor bence konu
Ücret karşılığında hizmet/ürün alıyor. R10 bu durumdan bir şey kazanmaz ki , bunun amacı diğer üyeleri bir nebze de olsa koruyabilmek . Yoksa birisi gelip üyelik açar, 1 ay sonra bir ilan konusu açar, birçok kişiyi mağdur edebilir. Bu durum yaşanmasın diye az da olsa bir güvenlik önlemi olarak bence çok mantıklı bir kural bu.