Yani diyorsunuz ki forumda yeni bir üye en az 50 ilâ 150 tl arasında para harcamazsa kesinlikle ticaret yapmasın. Bu bir şekilde forum üyeliğini ücretli hale getirmek değil mi?
O zaman forum üyeliği direk 50 tl olsun sorun kökten çözülsün gibi bir duruma geliyor bence konu