OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum kurallarını okumasaydım bu konuyu açmış olmazdım üzerinize alınmayın.



Forum'da gün içerisinde çok fazla aktifim. Çok fazla şikayet konusu okudum veya ticaret konularına bakıyorum.
Bunu tek bir konu nazarında söylemedim.
Üye şartları taşımadığı halde ilgili kategoride satışlar yapmış ve bu satışlar neticesinde ticaret puanı alınmış verilmiş.
Hocam zaten bundan bahsediliyor.
Bahsedilen 1 aylık üye 5 ticaret puanı konu açmak ile ilgili.
Yani 1 ayını doldurmadan 5 ticaret puanına sahip olmadan satış konusu açamaz.
Ama satış yapmanın tek yolu konu açmak değil.
Yani kısıtlama satış yapmak ile ilgili değil satış konusu açmak ile ilgili.
Ayrıca tüm satış kategorilerinde rekabet var, birileri 1 ayı doldurmayan 5 ticaret puanı olmayan üyenin satış konusu açıp kendi satış konusunu aşağı düşürdüğünü görürse hemen şikayet eder ve konuyu sildirir.