Arkadaşlar herkese iyi forumlar , hayırlı işler bol kazançlar diliyorum.
Herkesin bildiği çoğu kişinin uymadığı kurallardan birisi ;

En az 1 aylık üyelik ve 5 ticaret puanı olmadan satış yapılması yasak.

Bu kurala uymadığı halde satış yapmış.
Satışta sorun yaşamış kişiler şikayet konusu açıyor.
Tamam mağdursunuz ancak yaptığınız ticaret zaten forum kuralları çerçevesinde uygun değilki.
Bence kendini ifşa edenlerede ceza puanı verilmeli.