Yas 29 bekarım. Annem başıma kaldin diyor. Babam da arada laf sallıyor. Hadi diyorum eve cikiyorum ben önce tamam diyorlar sonra da seni sağdan soldan mi toplayalım diyorlar onlar da garanti veremiyor ne halt edeceğime. Ayrılmak maddi olarak değil manevi olarak türk aile yapısında onbinde birdir ayrılmak. Fakat öyle sorunum da olduğu soylenemez. Biraz eyham yapıyor olabilirsin. Sen üniversitede yurtta kalmışsın ben üniversitede 4 yıl tek başıma evde yaşadım. Benim isyan etmem daha olağan olmaz mıydı