Dünya yangın haritasına baktığım da acaba yer altından gelen bir ısı ateş olabilir mi diye düşünmüyor değilim aslında herşeyi düşünüyorum terör saldırısı ihtimali betonlastirma vs ne bileyim kafam patlıyor uyuyamıyorum da