batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size nasıl üslubumu koruyabilirim bilmiyorum ki , hiç mi forumu takip etmiyorsunuz ya da ülkeyi ? 3 gündür ülkenin yanmayan yeri kalmadı şuan da kundaklamalar devam ediyor aynı anda bir çok farklı yerden yangın yükseliyor biraz araştırın lütfen. Medya hiç haber yapmıyor tabi bilmemeniz normal.
Umarım bozduğunuz üslubunuz ile yanan ormanları söndürürsünüz. Araştırma olayına gelecek olursak 8 ile 10 yaşındaki çocuk da yaktı ormanı tarlasını yakan adam da fakat böyle yargısız infaz yapanlar orman söndürmeye giden 2 adamı da linç etti tıpkı benim sadece dünya haritasını atıp fikrimi paylaşmam gibi Allah size akıl fikir versin.