Buraları yaktıranlar,o arazilerin çoğunu sonradan satın alarak otel,işletme kuracakları için bilinçli yaktırıyorlar benim düşüncem devlet içindede elleri kolları var.yoksa bir adamı uydudan dahi bulurlar kim yaptı kim etti diye.çöple camla olacak iş değil bunlar.dikkat edin.Hep muğla,antalya,mersin,balıkesir,aydın tarafı hep turıstik yerler yanıyor allah bildiği gibi yapsın bunları