Arkadaşlar ben anlamıyorum bu ülkenin kolluk kuvveti , ordusu, bekçisi yok mu? Mit yokmu? Fethiye Belediye Başkanı açıklama yapmış halkı nöbete davet etmiş. Dalga mı geçiyorlar biri allah rızası için cevaplayabilir mi ? Televizyon kanallarının hepsine baktık babamla 1 tane bile haber yapan yok . Fethiye'de yangın hızla yayılıyor ? Kafayı yiyeceğim artık