4 yıldır ailemden ayrı yaşıyorum ev arkadaşlarım vardı son 1 senendir kendim eve çıktım kız arkadaşım ile kalıyorum. 2 ay İzmir'e geldim psikolojim bozuldu. Durumunuz varsa çıkın hocam