Yaklaşık 19 yaşında ayrıldım evden, sonrada çok şükür kendi ayaklarımın üzerinde durdum. Evlilik bir evden ayrılma yolu değildir bu arada aman diyeyim
Doğru yaşta ayrılmışsınız evden sonrasında dönmek ve bir arada yaşamak zor oluyor. Masraflar çok boğmasın diye düşünüyorsanız ilk zamanlar ev arkadaşı ile çıkabilirsiniz.
Sonrası kendi kendine geliyor zaten hiç hiç korkmayın. O konfor alanı sizi içine çekecekte çekecek sonra hiç kopamayacak daha fazla konfora bağımlı hale geleceksiniz.
Bir çok anlamda özgürleşmek için kendi başınıza yaşamanız çok daha doğru bir karar olacaktır, şahsi görüşüm.
Hem ne olacak baktın olmadı dönersin geri yok gelmemi diyecekler