Evliliği sakın çıkış kapısı olarak görme ne derdin varsa x2 olacaktır zamanla sorumluluk olsun eşin + ailesi ve davranış yaşam stilleri her şey karmaşık hale gelecek daha da zorlaşacaktır hayatın, zaten çok tecrübeli sayılmazsın daha da zor bir duruma düşebilirsin, yaşın çok genç yerinde olsam biraz daha sakin kalmayı tercih ederdim tahammül konusunda, sana tavsiyem sevebileceğin eğlenceli bir iş bul kendine ailenin kıymetini bil sonsuza kadar yanında olmayabilirler varken kıymetini bil, akışına bırak bi forma sokmaya çalışma hayatını zaten her şey kendiliğinden güzelleşir.