Ramazanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim hocam daha önce istanbulla gelmedim ama çok pahalı mallesef her konuda tek başına yaşamanın vermiş olduğu rahatlık ta mevcut tavsiye ederim
fırsatım olsa il dışı çıkıp yerleşmek ama iş sorunu işte. yarın ne olacağımız belli değil bu ülke de.