çok mutlu oldum adınıza açıkcası iyi yanlarından birisi kiranın uygun olması, ben istanbulda yaşıyorum 5. kat balkonlu ve eşyalı bir daire asgari ücret ile yarışır
teşekkür ederim hocam daha önce istanbulla gelmedim ama çok pahalı mallesef her konuda tek başına yaşamanın vermiş olduğu rahatlık ta mevcut tavsiye ederim