zammın neden yapıldığını bilmiyormuşsun demekki sende bunu öğren dostum bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp..ev kirası da, otobus zammı da, elektirik, doğalgaz da, diğer bütün zamlarda belediyenin yada marketçinin yada herhangi birinin değil hükümetin
açıklamış olduğu enflasyona maliyetlere göre zam yapılır.yani burda lafı imamoğluna değil hükümete sokman lazımdı onu anladın umarım.