zammın neden yapıldığını bilmiyormuşsun demekki sende bunu öğren dostum bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp..ev kirası da, otobus zammı da, elektirik, doğalgaz da, diğer bütün zamlarda belediyenin yada marketçinin yada herhangi birinin değil hükümetin
açıklamış olduğu enflasyona maliyetlere göre zam yapılır.yani burda lafı imamoğluna değil hükümete sokman lazımdı onu anladın umarım.

CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen bir taraf yakıştırması yapmışsın, evet zam yapan tüm kurumlar için aynı yorumum geçerli. Ayrıca bir kez bile oy vermedim. Bu tarz konuları konuşmam ama bunları anla diye açık açık yazıyorum. Siyaset üstü bir yorum yaptım ama kapasite işte. Suç sende değil, bende. Özür dilerim...