Ben bu ülkede hala aşının içinde gerçekten aşı var mı diye merak edenlerdenim. Bu soruma çok sağlam bir cevap bulabilirsem o zaman olsam mı diye düşünmeye başlayacağım. İsteyen ne kadar cahilsin diyebilir ama ben bu ülkede hiçbir şeye güvenmiyorum.
Emin olun aşı öldürüyor yok şöyle yok böyle diye sosyal medyadan gördükleri ile paylaşım yapanlardan bin kat daha mantıklı bir gerekçe. Benimde aklıma gelmedi değil...