Konu
Aşı olmayana yaptırım mevzuuu
30-07-2021, 19:02:17
#71
mucahitergul
Ben bu ülkede hala aşının içinde gerçekten aşı var mı diye merak edenlerdenim. Bu soruma çok sağlam bir cevap bulabilirsem o zaman olsam mı diye düşünmeye başlayacağım. İsteyen ne kadar cahilsin diyebilir ama ben bu ülkede hiçbir şeye güvenmiyorum.